Sparkar och cirkus.

Ni vet den där underbara känslan av att få dela upplevelser med någon? 
Med någon som är lika exalterad som en själv. 
Det är en underbar känsla som jag aldrig vill sluta känna och det är en känsla jag dagligen känner med min sambo. 

Ikväll efter att vi hade ätit middag så blev det full fart i magen, spark efter spark kom och vissa var starkare medan vissa var svagare. 
Jag har sen rätt tidigt fått känna buffar i magen och sparkarna börjades kännas runt v.20. Sen dess har sparkarna blivit starkare för varje dag som går och ikväll fick även pappan få känna en spark för allra första gången och hans reaktion på det var oslagbar. 
Så underbar känsla. 
Jag känner sån oslagbar kärlek till dom, det är nästan så att det svämmar över. 


Jag är i V.22 nu och jag har moderkakan i framvägg. Dock högt upp i framväggen så den ligger inte framför bebis vilket jag är tacksam över för att jag har längtat något enormt till att få känna sparkarna och är glad att det började relativt tidigt. 

.... Även om det kan hålla en vaken på nätterna.. 😂 

Kommentera här: