klagomål och nytt inlägg

Jag minns helt ärligt inte när jag kikade in här och skrev något.
Det har gått rätt många veckor om man säger så. 
Anledningen till det är att det har inte hänt något intressant i mitt liv så jag har inte veta vad jag ska skriva om, jag har världens sämsta fantasi. 
Jag tvivlar lite på att det är någon som läser också, men om någon gör det så får ni gärna lämna en kommentar. 

Nu är vi iallafall i vecka 30 och det börjar bli sjukt tungt. 
Än så länge så har jag gått upp 18 kilo, så det är inte bara att röra på sig längre. 
Jag har även åkt på rejäl foglossning så det blir inte längre mycket gjort här hemma. 
Att jag knappt kan göra något pga tung och värkande kropp, tar en del på psyket då jag normalt skulle kunna storstäda huset två gånger i veckan pga städmani. 
Självförtroendet sviktar även lite då jag tidigare har haft så sjuka kroppsideal när det gäller min egna kropp. 
Men det är bara att kämpa de veckor som är kvar så ska jag nog få tillbaka min kropp relativt bra sen. 

Längtar tills jag kan ta de där sköna långa promenaderna med hundarna igen. 
Har även planer på att börja springa med hund.
Så det ska bli riktigt skönt när jag väl kan göra det igen. 

Förutom massa klagomål från mig så växer ju längtan efter lillebror mer och mer också. 
Var hos bm senast igår och lyssnade på hjärtat. 
Hjärtljudet är verkligen som ljuv musik. 

Ska bli så otroligt mysigt när han väl är ute. ❤️




Kommentera här: