Tillbaka?

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det här med att blogga verkar inte vara min grej då jag hela tiden glömmer bort att det och så går det flera månader innan nästa inlägg kommer upp. 
Jag vill bli bra på att blogga då jag tycker om att skriva, men efter ett tag tappar jag motivationen och då glöms det även bort, tyvärr. 

Så... Vad har hänt sen sist? 
Jo, jag har blivit mamma. Den 3/4 iår så föddes vår son, Oden. 
Och jag kan fortfarande inte förstå vad jag har gjort för bra för att förtjäna en sådan fin son. Han är verkligen perfekt på alla sätt och vis. 
Jag verkligen älskar att se hur han dag efter dag utvecklas. 
Jag älskar att han kollar på mig med sina skimrande ögon och ler stort. 

Till veckan blir han tre månader och han vänder sig redan från rygg till mage. 
Jag är så fascinerad över att se utvecklingen samtidigt som jag vill stoppa tiden. Det går så fort, och snart blinkar man väl så har han plötsligt tagit studenten eller liknande.  


Han är så fantastisk, vår lilla Oden. 

Kommentera här: